РІДНА МОВА. ПІДРУЧНИК ДЛЯ 8 КЛАСУ

Підручник-переможець  Всеукраїнського конкурсу підручників продовжує серію навчальних книжок нового покоління, що поєднуючи діяльнісно-комунікативний підхід, цілісне подання матеріалу, формування громадянської компетентності, глибоко продумане оформлення, втілюють у життя новий – особистісно орієнтований погляд на вивчення в школі державної мови.
Увесь поданий у підручнику навчальний матеріал об’єднує ідея історичної пам’яті українців. Чому? Тому що без розуміння свого минулого жоден народ не може рухатись уперед. Без знання своєї історії та поваги до неї народ не може побудувати гідне майбутнє.
Підручник перевидано в 2011 році

Мовні закони й правила мовленнєвого спілкування підручник пропонує опановувати, заглиблюючись в історичну пам’ять українського народу та спираючись на культурні здобутки нашої країни – України.
На сторінках підручника восьмикласники знайдуть розповіді про славну історію українського козацтва, світлини тих пам’яток історії та культури України, які весь світ вважає чудесами довершеності та краси. Підручник слугує мапою, що веде восьмикласників у подорож, мета якої – не лише оволодіння знаннями української мови, історії, культури, а й самих себе. Підручник переконує в тому, що найвищою цінністю історії є людина. А ще – навчальна книжка допоможе школярам відчути себе компетентними людьми, громадянами сучасного інформаційного суспільства.
Сучасні підходи до навчання мови закладені в багатоаспектному методичному забезпеченні підручника: системі завдань, розрахованих на різний рівень мотивації навчання: завдання підвищеної складності, для інтерактивного навчання, міжпредметні завдання, вправи для тих, хто товаришує з комп’ютером, хто любить мріяти та фантазувати, хто хоче навчитися мислити самостійно; прийомах дослідницької діяльності, залученні до різних джерел інформації. Такі підходи розвивають здатність учня бути співтворцем навчально-виховного процесу, готують до багатовимірного щоденного користування мовою.
Свідомому вибору життєвого шляху, підготовці до профільної освіти сприяють нові види завдань: для тих, хто готується жити в інформаційному просторі, проектна діяльність, профорієнтаційні завдання.