Робота над статтею (10 клас) як щеплення від упередженості

Твори газетних жанрів цілком для нашої школи традиційні: у 5-8 класах учні працюють над замітками різних видів, у 10-му над статтею в газету на морально-етичну тему, у 11-му (відповідно до відкоригованого 2010 року варіанту програми для 11-річної школи) – над статтею дискусійного характеру в публіцистичному стилі.
Стаття на морально-етичну тему має навчати моралі та етики передовсім її читачів. Проте словесник не може не скористатися можливістю ще й авторам майбутньої статті, тобто своїм учням, прищепити не просто бажані, а такі необхідні сьогодні риси, як толерантність, уважність і чуйність до людей. Адже не слід забувати: одні й ті факти можуть бути інтерпретовані по-різному. А ставлення читача до висвітленої в статті проблеми, як і до «героїв» публікації, на прикладі долі чи вчинків яких цю проблему висвітлено, саме від такої інтерпретації й залежить.
О.Глазова. Робота над статтею як щеплення від упередженості